Tak. Byliśmy odpowiedzialni za akcję #milionypotrzeb W ciszy i bez rozgłosu zajęliśmy się zbiórką dla chojnickiego szpitala.

Pandemia zaskoczyła wszystkich, a personel medyczny znalazł się w wyjątkowym położeniu. Chojnicki szpital stał się odpowiedzialny za realizacje umowy z Wojewodą Pomorskim na zabezpieczenie transportu sanitarnego w celu pobierania wymazów z gardła w warunkach domowych od osób podejrzanych o zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2 oraz przewożenie tych próbek do odpowiednich laboratoriów. Jednak używana do tego celu karetka uległa poważnej awarii.
W porozumieniu ze starostą i chojnickimi przedsiębiorcami, szpital postanowił uruchomić jak najszybciej zbiórkę społeczną.
Zadanie powierzono właśnie nam. Błyskawicznie przygotowaliśmy logo, brand, social media, PR, pakiet prasowy, komunikaty do mediów, stronę internetową, a wspólnie z radiem Weekend uruchomiliśmy spoty promocyjne oraz komunikaty, które każdego dnia wspierały akcję. Przez cały okres trwania zbiórki prowadziliśmy i moderowaliśmy wszystkie kanały marketingowe.
Już po kilku dniach na konto chojnickiego szpitala wpadło kilkaset tysięcy złotych. W efekcie zebrano blisko milion złotych.
Przypomnijmy, że szpital dzięki mieszkańcom powiatu chojnickiego zebrał środki na nowa karetkę, indywidualne zestawy ochrony biologicznej IZOB 001, przyłbice, maseczki chirurgiczne trójwarstwowe, nakładki na obuwie, gogle ochronne, kombinezony ochronne, półmaski filtrujące klasa FFP3 oraz automatyczne urządzenia do wykonywania dezynfekcji metodą zamgławiania.
